Hem rebut correctament les dades que ens has facilitat per a la teva inscripció al III Repte al millor Projecte Innovador en Contracepció de l'ACL 2025

La presentació dels treballs al concurs implica l'acceptació de les normes que s'estableixen en aquestes bases, renunciant als participants a qualsevol acció judicial o extrajudicial contra el veredicte del jurat, que serà inapel·lable i es farà públic el mes de juliol del 2025, en el transcurs d’una sessió, on es presentarà el projecte i és lliurarà el premi, al qual haurà d'acudir la primera autora / autor o persona en la qual delegui.

Moltes gràcies pel teu interès

 logo-ACL-mail

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per comprendre el comportament dels usuaris i millorar la seva experiència al nostre portal. Pots canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies. Si continues utilitzant aquest lloc assumirem que estàs d'acord.