Hem rebut correctament les dades que ens has facilitat per a la pre-inscripció al curs de CURS TEÒRIC-PRÀCTIC DEL DIAFRAGMA 2 que tindrà lloc al COIGI - Edifici Fòrum, c/ Albereda, 3-5, 17004 Girona , el dia 2 d'abril de 2020

Donat que el nombre de places és limitat, per tal de confirmar la teva inscripció, et recomanem que facis el pagament del curs al més aviat possible.

Preu:
Sòcies ACL/col·legiades COIGI: 50€
LLIRs adherides a l'ACL: 40€
No sòcies ACL: 75€

La inscripció es considerarà validada un cop efectuat el pagament.
El nombre de places és limitat, per tal de confirmar la teva inscripció, et recomanem que facis el pagament del curs, al més aviat possible, i tot seguit, ens enviïs per email el comprovant a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Pagament al núm. de compte: CaixaGuissona ES46 3140 0001 9400 1403 1600

Una vegada abonada la matrícula, si no es pot fer el curs, s’haurà de comunicar la baixa per correu electrònic a l’ACL com a mínim 10 dies abans de l’inici del curs. En cap cas es tornarà l’import de la matrícula si la notificació d’anul·lació no es du a terme en el termini establert. Així mateix, quan s’hagi iniciat el curs ja no es farà cap devolució.

Moltes gràcies pel teu interès,

 logo-ACL-mail

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per comprendre el comportament dels usuaris i millorar la seva experiència al nostre portal. Pots canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies. Si continues utilitzant aquest lloc assumirem que estàs d'acord.