Posicionament de la Comissió Assessora de l’Atenció Maternoinfantil i d’Atenció a la Salut Afectiva, Sexual i Reproductiva del Departament de Salut

13 febrer 2014

En referència a la modificació de la Llei Orgànica 2/2010, de 3 de març, de salut sexual i reproductiva i de la interrupció voluntària de l'embaràs que planteja l'actual govern d'Espanya, l'Associació Catalana de Llevadores subscriu el posicionament de la Comissió Assessora de l’Atenció Maternoinfantil i d’Atenció a la Salut Afectiva, Sexual i Reproductiva del Departament de Salut.

.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per comprendre el comportament dels usuaris i millorar la seva experiència al nostre portal. Pots canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies. Si continues utilitzant aquest lloc assumirem que estàs d'acord.