Néixer després de la pèrdua: els nadons arc de Sant Martí

CRIATURES, 14 octubre 2023

Article dolLa nostra companya, Clara García Terol, coordinadora del Grup de Treball en Dol Perinatal de l'ACL, parla sobre dol perinatal en aquest reportatge del magazin CRIATURES.
...“Les dones que han patit una pèrdua gestacional solen viure un nou embaràs amb molta por i incertesa. La por és sobretot “per si passa el mateix novament, tant si se sap quina en va ser la causa com si no”. La sensació de desconeixement, de confiança plena i cega en els controls de l’embaràs, “així com la innocència de pensar que aquestes coses no passen si fas tot el que recomanen professionals sanitaris ja no hi és”.”

Un article d'Esther Escolán

Podeu llegir l’article sencer:
https://criatures.ara.cat/embaras/neixer-despres-perdua-nadons-arc-sant-marti_130_4823576.html

.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per comprendre el comportament dels usuaris i millorar la seva experiència al nostre portal. Pots canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra política de cookies. Si continues utilitzant aquest lloc assumirem que estàs d'acord.